Egy kattintásra a segítség!

Click for Work Home

5 hely, ahol hűsölhetsz Budapesten

2019. június 21. - Click for Work

Itt a várva várt forróság Budapesten is! A belvárosban,  betondzsungelben lehetetlen elviselni ezt a nyarat. Így összegyűjtöttünk 5 helyet, ahova elbújhatsz hűsölni, ha már nagyon nem bírod ezt a forróságot.

1. Lupa tó

Tavaly nyitotta meg kapuit a Lupa beach. Olyan érzésünk van, mintha egy küldöldi tengerparton lennénk. Nagyon igényes és számtalan vízisportot kipróbálhatunk. Egy felnőtt napijegy 2900 forintba kerül, de ezért cserében reggel kilenc órától használhatjuk a strandot, Magyarország legszebb és legigényesebb strandjának számít. Mindenképp szánjatok rá egy napot, ha kiruccannátok valamelyik hétvégén, higgyétek el teljes kiszakadás, és kikapcsolódás lesz.

2. Pál-Völgyi barlang

Nem csak vízparton lehet hűsölni ebben a kánikulában, a Pál-Völgyi barlang is kitűnő hűsítő. Nem is kell messze mennünk, a Kolosy tértől mindössze negyedórára található. Egy igazi aktív kikapcsolódás lehet egy fárasztó hét után. Gyerekekkel is mehetünk, biztos lenyűgözné őket a látvány. Hihetetlen, hogy alig pár buszmegállóra van a belvárostól, de mégis olyan mintha egy másik országba cseppentünk volna. Akár egy délután is érdemes ellátogatni.

3. ELTE Fűvészkert

Még egy „száraz” program. Mostanság nagyon felkapott hely lett, így mi sem hagyhattuk ki listánkból. A hűvös levegő mellé nyugalom és csend is társul. A hűsölés mellett a természet megismerésére is alkalmas, hiszen legöregebb fái csaknem 150 évesek, található itt bambusz,-orchidea-, kaktuszgyűjtemény, így kiváló fotótéma is. Sokaknak ismerős lehet a Pál utcai fiúk című regényből is, olyan nyugodt és csendes, hogy pár óra elteltével az ember teljesen más energiákkal, újult erővel távozhat.

4. Dunabogdányi szabad strand

Térjünk vissza hűsítőbb vizekre! Aki nem bírja vízpart nélkül a hőséget, tökéletes hely lesz számára a dunabogdányi szabad strand. Fél órára található Budapesttől, bickiliút is vezet egyenesen Budapestről, aki előre ledolgozná a lángost. Homokos a strand, kúlturált öltőzők, és büfék találhatóak a parton. Igazi vidéki hangulattal, és visszafogott árakkal találkozhatunk.

5. Palatinus strandfürdő

Aki inkább a belvárosban maradna, annak a Margitszigeti Palatinus strandfürdő lesz a legjobb választász. A Margitsziget alapból közkedvelt hely a nyári időszakban Budapesten. Én is szívesen kilátogatok oda többször is egy héten. A Palatinus gyógyfürdőben termálvizes medencéket találhatunk, de ezek mellett a külső medencék, és a szórakozás is jelentős hangsúlyt kap. Óriáscsúszdákkal színesítik a strandélményt az oda látogatóknak. A belépő 3500 ft körül van, délutántól 2500 forintért válthatunk jegyet.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.