Egy kattintásra a segítség!

Click for Work Home

Click for Work Home

Miért kéne, hogy a te karriertervedben is szerepeljen, hogy egy startupnál dolgozz?

2019. november 08. - Click for Work

Te mire gondolsz először, mikor meghallod, hogy start-up?

Menő ötlet, nagy befektetések, rugalmas időbeosztás? Vagy inkább, hogy elég rizikósan hangzik, na meg rengeteg felelősséggel jár? Van, aki azt sem tudja pontosan mit jelent, de már annyiszor hallotta ezt a szót? 

Elmondjuk, mit jelent: újonnan alapított, nagy növekedési potenciállal rendelkező induló vállalkozásokat hívjuk startupoknak.

img_2050.JPG

És azt is elmondjuk, miért kéne, hogy a te karrierterved közt is szerepeljen, hogy kipróbáld magad egynél! 

Van köztünk X, Y és Z generációs csapattag is, úgyhogy úgy gondoltuk hasznos lehet, ha több szemüvegen keresztül is bemutatjuk ezt a világot és munkamorált. Elsőként arra válaszolunk, milyen az, ha több évtizedes multinacionális vállalatoknál eltöltött munkaviszony után lépsz ki? De maradjatok velünk, mert a későbbi cikkeink sorra veszik, milyen, ha csak pár évvel az egyetem után és milyen, ha rögtön már egyetem közben? Olvassátok tovább! :) 

Milyen az, ha több évtizedes multinacionális vállalatoknál eltöltött munkaviszony után lépsz ki? Mi benne a vonzó, és főként miaz amit szeretni lehet benne?

Andi - nem ment egyszerre, mégis azt gondolom: - Nem bántam meg!” Hogy miért?

No1. Az emberek. Nincs olyan, hogy szeretem, nem szeretem. Egyek vagyunk, egy szinten. És ez csodálatos, mert lépten-nyomon a családoddá válnak. Azt gondolom, a Click for Work négy ember különálló egyéniségének, elképzeléseinek, és tapasztalatainak az összegzése. Egy közösség, ahová jó tartozni, ahová akár a politika, akár a hierarchia nem férhet be. Ahol a megszokott és az elfogadott nem ismert fogalom. Nincs az a bolondos ötlet, amivel ne kéne, ne akarnánk komolyan foglalkozni, bárkitől is származik.  Azért ez a multik világában elég ritka, nem igaz? És ha már itt tartunk, a rendelkezésre álló mentori és inkubátori lehetőségek, összehasonlíthatatlanul többet adnak az a hagyományos képzéseknél, oktatásoknál. Mert értem, értünk vannak. Csakúgy mint az általunk megteremtett munkakörnyezet és a csapaton belüli kapcsolataink, ami talán a legkiemelkedőbb értékünk.   

img_2042.JPG

No2. Mindig van jobb, csak dolgoznom kell érte. A Click for Worknél mindenki számít, mindannyian egy kis vállalkozás vagyunk, mindenki kulcsszerepet játszik, nincs mellékes. Amíg egy multinál még a felsővezető is csak egy porszem a gépezetben, a Click for Work ügyvezetőjeként elmondhatom, én magam vagyok a gépezet. Ahogy egy vállalkozótársam is mondta:” Csak rajtam múlik minden, és ez hihetetlen jó érzés ❤️ Nem szól bele senki, nem kell más alkalmatlansága, nemtorodomsege miatt nekem is lejjebb adni az igényeimet.” Magam is erre sarkalom a többieket, erre sarkalnak engem is a többiek. Nincs az a sapka, ami az eddigiekben nem fordult volna meg a fejemen, volt amelyiktől tartottam, de azt gondolom, olyan is van, ami kifejezetten jól áll nekem.

No3 Nincs biztos part. Soha nem gondoltam volna, hogy én egy egyetemen fogok előadni, hogy kerekasztal beszélgetéseken veszek részt, hogy a Forbes egyszer rólam fog írni. Büszke vagyok arra, amit elértem, annak ellenére, hogy sokat, rengeteget dolgozom érte. De élvezem a sok kihívást, a tenger sok ötletet, ami hiszem, hogy egyszer mind valóra válik.

No4. Nincs megállás. Lábunk a gázpedálon, folyton. Nincs rossz döntés, nincs visszatekintés. Nincsenek forgácsok, mert mire észrevennénk, már három kanyarral arrébb vagyunk. De alkalmazkodunk! Sokszor a pillanat tört része alatt pattannak ki a jobbnál jobb ötletek. Imádom! Imádunk a Click for Work felhasználókkal beszélgetni, kikérni a véleményüket, együtt-egymásért gondolkodni fantasztikus élmény. Bár vannak hullámvölgyek, miért is ne lennének, ezek is csak az elvégzett munka eredményei.

No5 A lehetőség adott. Már csak élni kell vele. De ez nem feltétlen adott egy átlagos munkahelyen, igaz? Sokszor, sok helyen elmondtam, hogy így visszatekintve fogalmam sincs honnan vettem annak idején a  bátorságot, amikor kiléptem a biztos munkahelyemről és belefogtam a Click for Work építésébe. Talán azt gondoltam, hogy annak idején, az is épp elég nagy kihívás volt, amikor elmentem a közigazgatásból az üzleti életbe, egy multihoz dolgozni.  És mert akkor is megfeleltem, és jól csináltam, ez is menni fog nekem. Azonban hamar megtanultam, hogy semmihez sem fogható egy vállalkozást elindítani. De én köszönöm a Click for Work-nek, mert ez egy hatalmas kaland.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clickforwork.blog.hu/api/trackback/id/tr515275656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása